sobota, 12 lutego 2011

"Nie wiem co począć mam..."

Zgoda od dziecka jest, nawet dała mi swoje zeszyty w których pisała wiersze. Z tego co widzę są to wiersze z okresu chyba gimnazjum albo liceum, dokładnie nie wiem bo o datach chyba zapomniała. Jak to mówi to tylko detale nie istotne w tym co kryje się w niej.
Wiersz bez tytułu

"Nie wiem co począć mam
zatracam się w rzeczywistości
zagubiony anioł
zagubiona dusza
Nie wiem co ze sobą zrobić
zagubiłam cel
zatraciłam swój pierwotny sens
Istnieje tylko w marzeniach
On i ja
pragnę by był to tylko sen
obudzić się z niego
zapomnieć co się wydarzyło
zapomnieć że coś istniało
To tylko kolega
Nic między nami nie zaiskrzyło
to przez ten alkohol
nasze zmysły inaczej pracowały
zaniedbana stara suknia
zaniedbany stary frak
wiedziałeś
nie powiedziałeś
teraz już za późno
Zakochałam się
Ty o tym wiesz
zatracam się
w chorej rzeczywistości
świata martwych ciał"
autor K.K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz